Правила для клієнтів Дата-центру United DC

Правила відвідування Дата-центру

Документи

Для відвідування Дата-центру, внесення-винесення обладнання та роботи з обладнанням необхідні такі документи:

  • Письмовий запит на демонтаж обладнання з комутаційних стояків;
  • Довіреність на проведення робіт - для допуску до обладнання, зміни конфігурації обладнання, проведення ремонтних, експлуатаційних та профілактичних робіт (перелік довірених осіб);
  • Акт приема-передачи - для фіксування події передачі матеріальних цінностей, зміни зміни устаткування;
  • Паспорт або інший документ, що посвідчує особу;

Відвідування Дата-центру та проведення робіт

Для доступу до Дата-центру необхідно написати заявку, у форматі plain text, на noc@uniteddc.net.ua із зазначенням:

  • назви компанії;
  • осіб, які збираються відвідати Дата-центр (ПІБ);
  • мети відвідування (робота з обладнанням, зміна конфігурації, внесення-винесення і т.д.)

Заявка надсилається завчасно:

  • для відвідування – мінімум за 20 хвилин до входу;
  • для внесення-винесення обладнання - мінімум за 2 години не пізніше 17:00 у робочі дні (понеділок-п'ятниця).

Заявка на вхід до Дата-центру для проведення робіт виконується при виконанні умов:

  • відсутність абонентської заборгованості;
  • особа є у довіреності для проведення робіт або особа супроводжує уповноважений представник Клієнта або Клієнт;
  • кількість відвідувачів не перевищує двох осіб одночасно;
  • проведення робіт погоджено із заінтересованими особами;
  • роботи проводяться відповідно до ТУ та правил Дата-Центру;
  • час проведення робіт з обладнанням, що знаходиться на дзвоні, заплановано не пізніше, ніж 18:00;
  • тривалість зазначених робіт має перевищувати трьох годин поспіль; відвідування Дата-центру не перевищує одного разу на добу.

Заявка на монтаж-демонтаж виконується при виконанні однієї з умов:

  • у особи є довіреність на монтаж-демонтаж та Акт приймання-передачі, підписаний обома сторонами;
  • особа є у списку довірених осіб клієнта.

Перепустка осіб, яких немає у списку довірених осіб клієнта, дозволяється лише після отримання на них довіреності. В екстрених випадках можливе відправлення довіреності факсом, з наступним поданням оригіналу.

ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:

  • Залишати предмети за межами комутаційної шафи.
  • Фото, відеозйомка.
  • Невиконання технік безпеки роботи з електрообладнанням та пожежної безпеки.
  • Доступ до обладнання, що не обумовлено в заявці.
  • Доступ до кросувальної шафи та електрощитової.
  • Вживання їжі та напоїв.

ЕКСТРЕННІ ВИПАДКИ

Якщо Клієнт або його уповноважений представник не мають можливості завчасно попередити про відвідання Дата-центру для проведення робіт за допомогою заявки у вигляді електронного листа, необхідно зателефонувати в технічну підтримку:

+38 044-206-0808 (#2)
+38 097-169-0808 Viber

Якщо відвідувач не має документів, які дозволяють проведення робіт, здійснюється дзвінок Клієнту за телефоном, зазначеним у договорі.

Особам, які систематично порушують правила, доступ на територію Дата-Центру буде заборонено!